یک سالاد رژیمی خوشمزه


اخبار روز


یک سالاد رژیمی خوشمزه

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

در این مطلب قصد داریم تا طرز تهیه ی یک سالاد خوشمزه و البته رژیمی را به شما آموزش دهیم. با سرو آن درون یک ظرف بسیار زیبا، و قرار دادن آن به روی میز شیشه ای آشپزخانه ، جلوه ای ویژه به سفره ی خانوادگیتان ببخشید.


سالاد پلومن


برای اینکه سالاد پلومن را تهیه کنید به مواد زیر نیاز دارید:


    پیاز قرمز ۱عدد
    شکر ۱/۲ قاشق غذاخوری
    سیر ۴ حبه
    سرکه قرمز ۲ قاشق غذاخوری
    نمک به میزان لازم
    سس خردل ۱ قاشق چای خوری
    عسل ۱ قاشق چای خوری
    سرکه سفید ۲ قاشق غذاخوری
    روغن زیتون ۴ قاشق غذاخوری
    فلفل سیاه به میزان لازم
    شاهی ۱۰۰ گرم
    کاهو ۱ عدد
    سیب ۱ عدد
    کرفس ۳ شاخه
    تربچه ۸ عدد
    کالباس ۸ ورقه
    پنیر چدار ۱۰۰ گرم
    پنیر بلو چیز ۱۰۰ گرم


طرز تهیه :

برای سرو این سالاد، نیاز است تا ترشی پیاز را تهیه کنید. برای این کار لازم است تا پیازها را حلقه حلقه کنید و درون ظرفی بریزید، سپس روی آنها کمی شکر، سیر، سرکه قرمز و کمی نمک بریزید. بعد از آن مواد را خوب با یکدیگر مخلوط کنید و روی ظرف را بپوشانید و آن را برای مدت یک ساعت کنار بگذارید و به تهیه ی سالاد خود بپردازید.
اکنون به سراغ سس سالاد بروید. سس خردل، عسل ، سرکه سفید و روغن زیتون را به همراه مقداری نمک ، فلفل سیاه را با یکدیگر مخلوط کنید و این سس را هم کنار بگذارید.
برای تهیه ی سالاد، شاهی، کاهو، سیب، کرفس و تربچه را درون ظرفی بریزید و آنها را با یکدیگر خوب ترکیب کنید. سپس سس را روی سالاد ریخته و خوب به هم بزنید تا حسابی به سس آغشته شود.
کالباس های خرد شده ، پنیرها و ترشی پیاز تهیه شده را روی سالاد بریزد و سرو کنید. نوش جان.


محصولات


ارسال نظر





Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.